loading...
رمان تو یا خانواده | atieye80 کاربر انجمن
atieye80 کاربر انجمن بازدید : 1 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

سلام سلام خوبین؟بروبچ ببخشید این پست خیلی کمه ولی فعلا سرم شلوغه نمیتونم تمرکز کنم شاید دیر دیر پست بزارم
خیلی ممنون از تشکراتون لطفا توی نقد رمان من رو همراهی کنید


_خب؟
فرنوش_هیچی همینجوری گفتم به نظر تو دانشگاه میتونه تلنگری باشه تا من به خودم بیام؟
_نمیدونم بستگی به خودت داره
فرنوش_حالا وللش میگم شوکا تو چ میکنی؟تا حالا با کسی آشنا شدی؟
_نه بابا
فرنوش_آها...همیشه میخوام این سوالو ازت بپرسم ولی روم نمیشه و میترسم فکر کنی فضولم
_هر چی بگی من ناراحت نمیشم فقط درباره ی شورت داداشم نپرس که غیرتی میشم
فرنوش از روی تخت بالشتمو برداشت و سمتم پرت کرد و غرید:
فرنوش_عوضی خیلی منحرفی شوکا جدی گفتم
_خیلی خب بابا چرا میزنی بفرما بگو
فرنوش_خب یادته گفته بودی که خانواده شما موقعی که پدر بزرگ پدربزگت زنده بود با یک خانواده دیگه صمیمی بودن ولی الان باهاشون دشمن شدن
_خب؟
فرنوش_میخوام بدونم اون قضیه سر چی بود واسه چی الان باهاشون دشمن شدن
_راستشو بخوای منم زیاد اطلاعی ندارم باور کن اگه میدونستم بهتون میگفتم البته اگه خانم بزرگ میزاشت میدونی چیه چند بار ازش پرسیدم ولی نگفت و از زیرش در رفت نمیدونم چرا ولی انگاری میخواد که ما چیزی ندونیم
فرنوش قیافش جمع شد و به دستاش که تو هم قفل کرده بود نگاه کرد ناگهان چیزی توی مغزم جرقه زد آره آقای اعتمادی
_فریییییییییییییییییی
فرنوش با چشمای گرد شده نگام کرد و گفت:
فرنوش_چی شده؟
_فهمیدمممم...حسین جون همه چیرو میدونه باید بدونه مثلا وکیل خانوادگیمونه
فرنوش_خجالت نمیکشی مثل آدم بگو آقای اعتمادی حسین جون چیه؟
_خیلی خب بابا تو هم عادت کردم دیگه باید برم پیگیرش بشم باید اون خانواده رو پیدا کنم
فرنوش سوالی نگام کرد...میخواست حرف بزنه که در زدن
_بفرمایید
انیسه جون با سینی پر از وسایل پذیرایی اومد تو و میز توی تراس رو آماده کرد و ما هم ازش تشکر کردیم و از اتاق بیرون رفت بعد از اینکه انیسه جون رفت مینا مثل گاو سرشو انداخت پایین اومد تو و گفت:
مینا_سلام بر عزیزانم خوبین؟
با لبخند جوابشو دادیم و همگی رفتیم توی تراس قرص ماه کامل بود و نورش فضای تراس رو رویایی میکرد و فرنوش رفته بود تو حس و به ما خیره شده بود و منم با مینا حرف میزدم و زیرزیرکی میپاییدمش کلا شب فوق العاده ای بود.
*
تایپیک نقـــــــد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 65