loading...
رمان تو یا خانواده | atieye80 کاربر انجمن
atieye80 کاربر انجمن بازدید : 0 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

خدا انشالله این ماندانا عنترو لعنت کنه که منو از خواب بی خواب کرد تا کی باید ازدستش بکشم؟؟؟به سختی گوشیرو از روی عسلی برداشتم دستم خواب بود و گزگز میکرد و من از این وضعیت متنفرم داشتم شبیه آدما فلج رفتار میکردم خب چ کنم عادت خوابیدنم خوب نی دکمه برقرار تماس روزدم حوصله نداشتم موبایلو بزارم دم گوشم بخاطر همین روی بلند گو گذاشتم و روی شکمم ولوش کردم و با چشمای بسته گفتم:

_کوفت بگیری درد بگیری درد بی دمون بگیری ک منو از خواب بی خواب کردی

ماندانا ک معلوم بود با این حرف من ذوقش کور شده باشه و ضدحال رسمی خورده باشه گفت:

ماندانا_بمیری شوکا که اینقدر بی احساسی نباید سلامی چیزی کنی؟چس اهمیت نمیدی به ما؟ناسلامتی رفیقتما ایششش

_خیلی خب سلام برو سر اصل مطلب مانی که حال و حوصله ندارم

ماندانا_ایکبری خواب آلو

_ماندانا همچین با پشت دست میزنم تو دهنت دیگه نتونی حرف بزنیا دندوناتم ریز ریز بشه

ماندانا عشوه کردو گفت:

ماندانا_وای خدایا شوهرم قلم پاتو خورد میکنه اگه به من نزدیک بشی

_مانــــــــــی

ماندانا_باشه باشه غلط کردم چیز خوردم میخواستم بگم که امروز فرنوش زنگ زد گفت بریم پاتوق همیشگی گفتش که چندوقته بخاطر امتحانات اونجا نرفتیم جمع و جور کنیم بریم اونجا یه استراحتی بعد از امتحانات بکنیم بهرحال باید خستگی امتحانات را بکنیم بندازیم دور یانه؟

اوه خدایا حوصله بیرون رفتن نداشتم به نظر من بعد دانشگاه و تمام خستگیاش یه خواب خیلی طولانی روی تخت خواب گرم و نرم خودت هیچی نمیشه به خیالات شیرینم فکر میکردم و چشمام داشت مست خواب میشد که ماندانا عنتر مثل غول بیابونی پرید وسطش:

ماندانا_الو؟هستی؟عجقم مردی؟

با بیخیالی گفتم:

_مانی اصن حوصله ندارم خودت و فرنوش هم میدونین که من بعد از امتحانات فقط خواب رو ترجیح میدم

ماندانا_آره ما میدونیم که تو مثل یه خرسی ک تموم زمستونو میخوابه تا بهار و اصنم حالیش نی دوروبرش چ خبره

اوه خدای من میخوام بخوابم چرا این اینقدر سیریشه؟

_مانی خفه میخوام بخوابم فعلا بای

بدون اینکه بزارم حرف اضافه ای بزنه قطع کردم و کم کم چشام رو خواب ربود.
این اولین پستیه که میزارم امیدوارم از این به بعد همراهیم کنید
تایپیک نقــــد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 72